חוקי המשחק ביצירת מדיה לרשתות החברתיות
זמן קריאה >> 7 דק' לתמונות והסרטונים שאנו מעלים ברשתות החברתיות יש חשיבות רבה בתהליך השיווקי, הם בעצם הדבר הראשון שהצופה רואה, לפני שהוא מתחיל לקרוא את הפוסט שכתבתם. לכן בכדי
תור הזהב של אפליקצית טיקטוק בשיאו.
ולכן, כל מי שהעז לקדם את העסק שלו בקידום ממומן, זכה בכל הקופה.
הנה לכם כל המידע הדרוש, כדי להתחיל לקדם את העסק שלכם באפליקציה טיקטוק.
-הקידום בטיקטוק טיפה שונה בפרטיו הטכניים מהרשתות המתחרות ובעל מגבלות מסויימות, אך העיקרון זהה במהותו.
מה התנאים לפרסום בטיקטוק?
-האם הקהל של העסק שלכם נמצא בטיקטוק?
-נכון לנתוני 2021, כמות המשתמשים העולמית בטיקטוק חצתה את ה-1,000,000,000 משתמשים.
-לפי נתוני אתר סטטיסטיקה האמריקאי:
– 64.4% ממשתמשי האפליקציה האמריקאים הם בגילאים 19-50
– 25% ממשתמשי האפליקציה האמריקאים הם בגילאים 10-19
-כמו בקידום של פייסבוק, לטיקטוק יש תכנות ads manager ו-business manager משלה ויש להתקין tiktok pixel ולהגדיר אירועים כדי לצבוע קהלים ולעשות לאחר מכן רימרקטינג.
ובדומה לתכנות הקידום של פייסבוק, ניתן להכין קהלי lookalike, מעורבויות, ורשימות.
במידה ואתם מעוניינים שאקדם לכם את העסק בטיקטוק, או לקבלת הדרכה ויעוץ בנושא. אתם מוזמנים ליצור איתי קשר (לחצו כאן)
זמן קריאה >> 7 דק' לתמונות והסרטונים שאנו מעלים ברשתות החברתיות יש חשיבות רבה בתהליך השיווקי, הם בעצם הדבר הראשון שהצופה רואה, לפני שהוא מתחיל לקרוא את הפוסט שכתבתם. לכן בכדי
זמן קריאה >> 5 דק' כללי הברזל של תחזוקה שוטפת של הדף העסקי בפייסבוק שיסייעו לכם להחזיק את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם קשובים לתוכן האורגני שאתם מעלים. התוכן שאנחנו מעלים לדף
זמן קריאה >> 2 דק' לפני שאנחנו בכלל משקיעים כסף ומתחילים להרים את הקמפיין שלנו, כדאי לעשות הכנה מקדימה, כדי לעשות לנו סדר בבלגאן, ובשביל שנדייק במהלך שהולך לעלות לנו כסף.
זמן קריאה >> 9 דק' המדריך שיעזור לכם לקבל כלים להתנהלות השיווקית לעסק שלכם. אזהרה: אני הולך לגעת בנקודה מאוד רגישה אצל רוב בעלי העסקים – תקציב שיווק. אז