הכנה לקראת הקמת קמפיין ממומן - עומר שחר - רשתות חברתיות לעסקים מתעוררים

הכנה לקראת הקמת קמפיין ממומן

לפני שאנחנו בכלל משקיעים כסף ומתחילים להרים את הקמפיין שלנו, כדאי לעשות הכנה מקדימה,

כדי לעשות לנו סדר בבלגאן, ובשביל שנדייק במהלך שהולך לעלות לנו כסף.

שלב ראשון, אפיון הקמפיין , דרך התשובות לשלושת השאלות הבאות:

1. מה אני רוצה להשיג בקמפיין?

למעשה יש הרבה סוגים של מטרות של קמפיינים שנועדו לתת תוצאות שונות.

אז כדי לענות על השאלה הזו, קודם כל נשאל את עצמנו, מה סוג העסק שלנו?

וכיצד מתנהל התהליך של יצירת הקשר עם הלקוח עד הרגע שמתבצעת רכישה.

ואז  נוכל להחליט, מה התוצאה שאנחנו שואפים אליה, למשל: מכירה אונליין, חדירה לתודעה, פניות, הרשמה, צפיות בסרטון, או הגעה פיסית לחנות.

לאחר שענינו על שאלה זו, נוכל להתקדם לשאלה הבאה.

 

2.  מי הוא הלקוח הפוטנציאלי של העסק שלי?

זאת אומרת מהם מאפייני הלקוח הפוטנציאלי שעשוי לצרוך ממני את המוצר.

נענה על השאלות הבאות שיעזרו לנו לאפיין את הלקוחות שלנו:

גאוגרפית: איפה הוא גר?

מגדר: זכר או נקבה?

מהו טווח הגילאים?

מה הם התחומים שהוא מתעניין בהם?

ויש עוד שאלות שיכולות להיות רלוונטיות כמו: היכן הוא עובד? סטטוס משפחתי? ומה היא שפת האם שהוא דובר? ועוד…

 

לאחר שענינו על 2 השאלות הראשונות, יש לנו את כל המידע הדרוש כדי שנוכל להתקדם לשאלה הבאה.

 

3. כיצד לגרום ללקוחות שלי להתחבר למוצר או לשירות שלי?

מהי השפה, התכנים, האמצעים שיעזרו לי להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ללקוח הפוטנציאלי שלי בהתבסס על המאפיינים שלו ושל העסק שלי.

 

באיזה מדיה: תמונה? סרטון? מצגת? קרוסלה? קטלוג?

כתיבה: מה לכתוב כדי לשכנע את הלקוח להתחבר למוצר או לשירות?

באיזה אפליקציה או פיצ'ר הפרסום שלנו יופיע?

היכן ומתי אנחנו מעוניינים שלקוח יראה את הפרסום שלנו? 

כלומר: איפה אנחנו נתפוס אותו כאשר הפרסום שלנו יופיע?

לאחר שסיימנו לענות על כל השאלות ולאפיין את הקמפיין, אנחנו יכולים להתחיל ולהקים קמפיין.

שתפו דף זה:
עומר שחר
עומר שחר
מקדם ומייעץ לעסקים מתעוררים ברשתות החברתיות. מנהל דפי פייסבוק, פרופילים באינסטגרם וקמפיינים ברשתות. יוצר מדיה לרשתות חברתיות.
logo
קידום העסק בטיקטוק
עומר שחר

קידום ממומן בטיקטוק

זמן קריאה >> 2 דק' תור הזהב של אפליקצית טיקטוק בשיאו. ולכן, כל מי שהעז לקדם את העסק שלו בקידום ממומן, זכה בכל הקופה.   הנה לכם כל המידע הדרוש, כדי

שתפו דף זה:
למאמר המלא
עומר שחר

תחזוקה שוטפת של הדף העסקי בפייסבוק

זמן קריאה >> 5 דק' כללי הברזל של תחזוקה שוטפת של הדף העסקי בפייסבוק שיסייעו לכם להחזיק את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם קשובים לתוכן האורגני שאתם מעלים.   התוכן שאנחנו מעלים לדף

שתפו דף זה:
למאמר המלא
עומר שחר

תקציב שיווק

זמן קריאה >> 9 דק' המדריך שיעזור לכם לקבל כלים להתנהלות השיווקית לעסק שלכם.   אזהרה: אני הולך לגעת בנקודה מאוד רגישה אצל רוב בעלי העסקים – תקציב שיווק.   אז

שתפו דף זה:
למאמר המלא